V srdci Blues

V srdci mám blues, ten dvanáctitaktový smutný stroj. Pulsuje mi ve spáncích, v rytmech smutných.

V srdci mám lásku,
měním ji v sex,
nenávist a často vztek.
Zase to blues!
Jsem totálně dur
a moll.
Ty takty mi rvou radost
uvězněnou v duši,
zavřenou, zamčenou,
drásající se ven,
z té hluboké temnoty.
V srdci mám blues a krev,
a lék je snad čas i když příliš dlouhý.
V srdci mám blues,
to on je lék
na život,
který jak korálky z přetrženého náhrdelníku mně mezi prsty protek.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Radovan Smokoň | pondělí 14.1.2013 10:04 | karma článku: 9,21 | přečteno: 417x
  • Další články autora

Radovan Smokoň

Velký Špičák v Krušných horách - aneb když Marzebilla vaří.

Nedávno jsem jsem se zase toulal po Krušných horách. Počasí nestálo za nic, mlha byla i na Klínovci. Když jsem se vracel, zahlédl jsem trochu sluníčka a v dálce vykukující Velký Špičák. "To je přesně ono" řekl jsem si.

18.12.2021 v 8:06 | Karma: 12,88 | Přečteno: 256x | Diskuse| Cestování

Radovan Smokoň

Pohledy shora: Kousek středních Čech

Nejraději létám brzy ráno, je to lepší, zem se probouzí, slunce je nízko nad obzorem a barví krajinu, města a stavby širokou škálou odstínů rána. A tak nějak hmatatelněji je cítit ten klid i když motor letadla řve na plné obrátky.

28.6.2018 v 8:56 | Karma: 23,15 | Přečteno: 541x | Diskuse| Fotoblogy

Radovan Smokoň

Pohledy shora: Terezín

Terezín je malé pevnostní město v okresu Litoměřice, v Ústeckém kraji. Pevnost byla založena roku 1780 Josefem II. a roku 1782 byla prohlášena svobodným královským městem.

27.5.2018 v 18:35 | Karma: 13,70 | Přečteno: 369x | Diskuse| Fotoblogy

Radovan Smokoň

Pohledy shora: Okolo Kadaně a Klášterce nad Ohří

Tentokrát se proletíme nad středověkými hrady a dvěma krásnými městy, Kadaní a Kláštercem nad Ohří a krajinou Poohří pod Krušnými horami.

25.5.2018 v 18:40 | Karma: 23,00 | Přečteno: 853x | Diskuse| Fotoblogy

Radovan Smokoň

Pohledy shora - město Most 2018

Město Most je statutární město v severozápadních Čechách, (Ústecký kraj). Žije zde přibližně 67 tisíc obyvatel.

24.5.2018 v 10:40 | Karma: 17,88 | Přečteno: 753x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Kočka, Rittig a další. Projekt mapuje, kdo ukrývá peníze v dubajských bytech

14. května 2024  22:46

Mezinárodní investigativní projekt Dubai Unlocked zmapoval, jak se dubajské nemovitosti staly...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Opilci, nahý zadek i prsa. Nápad sblížit města přes portál se proměnil v chaos

14. května 2024  22:04

V Dublinu a New Yorku před týdnem začal fungovat kruhový videoportál. Je součástí veřejné umělecké...

Je třeba zastavit válku, pro vítězství v terénu je pomoc dostatečná, míní Pavel

14. května 2024

„Potřebujeme zastavit válku a začít debatovat o budoucím uspořádání.“ Tak odpověděl prezident Petr...

  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1227x
Převážně se dívám na svět hledáčkem svého fotoaparátu.

www.foto-lokalit.cz

 

 



Scenerie