Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

trošku jsem si s dovolením zazávodil:-)

2 0
možnosti
JR

J35a16r46a 61R93a64n49k

6. 2. 2017 4:19

Krasna smeckaR^ Mela jsem souseda mushera, ale pro zdravi sve i svych milacku se odstehoval na sever (Britske Columbie).

1 0
možnosti
Foto

Radovane, moc pěkné, rád jsem zaskočil a podíval se. Já tušil, že něco takové přijde, díky té soc. síti. Nezklamali jsi a já ti dávám nejen karmu, ale i R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné profi-fotkyR^, netušila jsem, že pejskové popotahují;-) i jednotlivé lyžaře, věděla jsem jen o tažení saní...

1 0
možnosti
Foto

Jo jo..., dneska je běžné potkat na horách běžkaře se psem...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1227x
Převážně se dívám na svět hledáčkem svého fotoaparátu.

www.foto-lokalit.cz

 

 



Scenerie