Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Víš, že jsem tam také nikdy nebyl?:)

0 0
možnosti
Foto

Doporučuji...., nebudeš litovat...

1 0
možnosti
Foto

chystal jsem se tam 2x...ani jednou nedošel...tak dík:-)

1 0
možnosti
Foto

Zkuste to ještě..., nebudete litovat... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Radovane, však já tušil, že se objeví něco krásného, když jsi to avizoval. A nezklamal. V oněch místech jsem byl před 30 lety. A tak děkuji, že jsi mi to připomněl. R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že se ti to líbí Pavle..., je tam opravdu nádherně a za tu dřinu to stálo... ;-)

1 0
možnosti

P71e43t59r 60Š16v94a84r96c

4. 11. 2015 11:49

Moje srdeční krajina...díky za ty fotky ze "zadní země" autoreR^

2 0
možnosti
Foto

Není zač..., Jsem rád..., že se Vám líbí... Je to opravdu nádherný kraj... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1227x
Převážně se dívám na svět hledáčkem svého fotoaparátu.

www.foto-lokalit.cz

 

 



Scenerie