Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Krásné místo :)

1 0
možnosti
Foto

Krása padání vody, dobrý tip na výletR^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-)nádhera, ještě se mám co učit.

1 0
možnosti
Foto

Ještě Vám posílám odkaz na mé vodopády a budu moc ráda, když mi poradíte, co se dá  ještě zlepšit. Děkuji;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak Martina mě předběhla ve slovech a tak snad jen Radovane, plné fantazie a nádhery. Smekám.

1 0
možnosti
Foto

óóó, R^ krása nebeská, totiž vodníR^

ráda jsem se pokochala ,:-) díky

1 0
možnosti
Foto

óóó... díky.. ;-) Jen se kochejte..., doporučuji i navštívit..., je tam opravdu krásně... ;-):-)

0 0
možnosti

krásné záběry. Před několika lety jsem touto krajinou procházel a taky jsem ocenil kouzelnou krásu této části přírody

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1227x
Převážně se dívám na svět hledáčkem svého fotoaparátu.

www.foto-lokalit.cz

 

 



Scenerie