Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ moc pěkná krajina, hezké fotografie, líbí se mi i elektrárny. Mají pěkné světlo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Není to o karmě, ale pokud takto hezké fotky moc nezabodují

a při dívání se na fotky , které mají karmu , že ač člověk "zírá" a bodují

tak zírám.

Něco je špatně, či vlastně "dobře" když se zná každý s  každým a pak se z povinnosti kliká a kliká a kliká.

A píší se z povinnosti komentáře ...

Aby pak ten další předpokládal, že ohodnotí a napíše zdvořilostní komentář jak je to úžasné , a že nic lepšího neviděl...

1 0
možnosti
Foto

Není to o karmě, jak píšeš Martine, alespoň u mě ne...  Ale reakce i profit mimo blog z toho mám a to mě těší víc.. ;-) Jinak děkuju... :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejen, že jste navštívil nádherné místo, za nádherných podmínek, ale dokázal jste to na fotografiích zachytit v profesionální úrovni. Nádherné. 10x R^

1 0
možnosti
PK

Pěkný, až na hnusnou elektrárnu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Krása krásovatá :-) A nejvíc mě potěšil sněhulák

1 0
možnosti
Foto

moc hekzk...o to víc, že to mám do Krušných hor přes půl republiky:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezké, Krušné hory jsou vždy úchvatné - moje srdeční záležitost.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1227x
Převážně se dívám na svět hledáčkem svého fotoaparátu.

www.foto-lokalit.cz

 

 



Scenerie