Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^R^ Moc pěkné pohlazení po náročném týdnu. Z Aničky vyrostla pěkná " Kočka" , má potomka a už se těším, co bude dál. Díky.

1 0
možnosti
Foto

V20í54t 83H54a96s13s11a66n

22. 2. 2013 14:48

Fakt moc pěknej fotoblog, líbí se mi zejména fotky Aničky jako prasečího miminka. :-)R^

1 0
možnosti
VS

Aby ji v tom lese omylem neskolil nimrod!

0 0
možnosti
Foto

dobrý den...Anička se u mých přátel potkala s velkým zájmem a pohlazením.Dokonce se objevila v Zaujalo Vás...což je správné a spravedlivé, určitě lepší než politický blábol.:-)

1 0
možnosti
Foto

To Jsem rád.., vyřídím Jí pozdravy, ;-) a musím Jí říct jakou tady roznáší veselou náladu.. a radost... :-) Koukal jsem, že má docela úspěch...R^;-) Myslím si, že jen co Kryšpín doroste, bude příběh pokračovat.... ;-D:-)

0 0
možnosti
JR

J83a94r36a 29R33a58n48k

22. 2. 2013 5:03

R^Jeminanku ta je kouzelna, ty fotky jsou nadherne, pridavam Vam klip maleho prasatka, ktere se stalo na vsech zdejsich zpravach milackem divaku, narodilo se bez zadnich nozicek...V

http://www.ryot.org/chris-p-bacon-disabled-piglet-in-wheelchair-sets-internet-on-fire/78153

1 1
možnosti
PP

Krásný....my jsme taky měli takovéhle proužátko...dědovi pořád někdo nosil zraněná zvířata a podobně, a přinesli mu jednou Betynku - byla jsem dítě, ale pamatuju si, jak strašně mlaskala při "krmení dravé zvěře" - byla na dudlíku, pak se naučila chlemstat doslova cokoliv... a byla jako pejsek. Spala v nohách postele, přiběhla na zavolání, mazlila se.. Čekala na dědu před hospodou, i do schodů se naučila chodit - "Josef, přišlo si pro tebe prase.." byla hláška štamgastů:-) Bohužel dostala jednou nějaký hrozný průjem  a přestala žrát a uhynula. Ale dotedka máme fotky a úpně jsem si to díky vašemu blogu znova vybavila. Děkuju za krásný článek a krásné fotky. - a vlastně i za moje obnovené vzpomínky. V té záplavě šíleností, co se dějí, je tohle pohlazení po duši. Dík, P.

1 0
možnosti
Foto

Také děkuji a Jsem rád, že Jsem pár lidem udělal radost... :-) a Vám obnovil vzpomínky... Jinak Anička také párkrát navštívila obecní hospodu... ale museli s tím přestat.., jinak by štamgastům pokousala jejich psi... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrá zpráva a moc pěkně nafocená R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

:-) Také s takovou modelkou to jde samo... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1227x
Převážně se dívám na svět hledáčkem svého fotoaparátu.

www.foto-lokalit.cz

 

 



Scenerie