Radovan Smokoň

Převážně se dívám na svět hledáčkem svého fotoaparátu.

www.foto-lokalit.cz

 

 



Scenerie

Radovan Smokoň

Velký Špičák v Krušných horách - aneb když Marzebilla vaří.

Nedávno jsem jsem se zase toulal po Krušných horách. Počasí nestálo za nic, mlha byla i na Klínovci. Když jsem se vracel, zahlédl jsem trochu sluníčka a v dálce vykukující Velký Špičák. "To je přesně ono" řekl jsem si.

18.12.2021 v 8:06 | Karma: 12,88 | Přečteno: 256x | Diskuse| Cestování

Radovan Smokoň

Strasti řidiče mezinárodní dopravy- Švýcarsko

Již rok jezdím po západní Evropě jako řidič mezinárodní dopravy, na stařičkém Ivecu s max. hmotností do 7.5 tuny. Nedávno jsem si na stará kolena rozšířil oprávnění o skupinu E a tudíž můžu jezdit i s vleky a návěsy.

12.11.2016 v 16:51 | Karma: 29,88 | Přečteno: 2428x | Diskuse| Cestování